9-5
Keepersavond: Get to know your goalie gear!
The Hockey Centre organiseert een keepersmaterialen-informatieavond! Voor alle geïnteresseerden in keepersmaterialen.
Lees verder
3-9
Er wordt achter de schermen erg hard gewerkt aan het op orde brengen van de keepersmaterialen. De teams krijgen via de begeleiders een bericht wanneer ze hun tas op kunnen halen. Een aantal teams hebben dit bericht al gehad, de rest volgt in de loop van de week.
Lees verder
8-7Op woensdag 12 juli en donderdag 13 juli is kleedkamer 6 tussen 19.00 uur en 20.30 uur geopend voor het inleveren van het keepersmateriaal.
Op woensdag 12 juli verwachten wij:
- alle keepers die dit seizoen zijn gestopt én
- de begeleider (of een andere teamvertegenwoordiger) van de jongste jongens jeugdteams, JE, J8E en JF
Lees verder
5-9
Voor ieder ABCD team stelt de Almeerse (oranje)cornermaskers ter beschikking. Kleurt leuk bij onze outfit. De cornermaskers zijn a.s. woensdag 7 september van 19.00 tot 22.00 uur af te halen in het clubhuis bij de wedstrijdtafel. Per masker geldt een borg van € 25,-. Deze krijgt u terug als u het masker aan het eind van het seizoen weer inlevert.
Om
Lees verder
21-11
We hebben er maar wat bitterballen bijgezet om jullie aandacht te krijgen.
Onze ballenvoorraad is bijna terug naar nul en dat kan zo niet.
Ballen lossen niet op in water, lucht en belanden niet per 1000 per maand in de sloot, bij het spoor of op het fietspad. Volgens ons moeten er veel leden zijn met een aardige
voorraad in tassen, lades, sticktassen, tussen ski's, in de berging en de
Lees verder
8-6
Beste keepers, aanvoerders, coaches en begeleiders,
Het einde van het seizoen nadert. Wij als materialencommissie zijn al weer druk bezig met volgend seizoen. Graag willen wij, zoals elk jaar, de keeperstassen van de teams zonder vaste keeper én de tassen van vaste keepers die stoppen retour ontvangen zodat wij deze kunnen nakijken en klaar maken voor volgend seizoen.
Lees verder
7-9Beste Keepers en Teambegeleiders,
Er zijn nog 2 momenten wanneer jullie langs kunnen komen om jullie materialen in ontvangst te nemen. Dit kan vanavond en morgenavond vanaf 19.00 uur tot 20.00 uur.
Vrijdagavond zullen wij de teamtassen uitreiken voor de jongste jeugd.
Wij zien jullie graag.
Met vriendelijke groeten,
Materiaalcommissie
Lees verder
21-5Keepers die hun materiaal nog niet hebben laten controleren krijgen nog een laatste kans: Dinsdag 24 mei van 19.00 tot 22.00 is er nog één keer een materiaalcontrole.
Tot dan,
De materiaalcommissie
Lees verder
11-4Het seizoen is nog niet afgelopen, maar de materiaalcommissie denkt vooruit.
Daarom willen we
alle keepers vragen om op 12 of 13 april langs te komen om hun materiaal te laten controleren. Controle is ook nodig als je volgend seizoen stopt!
We zijn op 12 en 13 april aanwezig van 19.30 tot 22.00 uur.
Tot dan,
Lees verder
2-9
Keepers en coaches van teams zonder vaste keeper die dat nog niet gedaan hebben kunnen ook deze week hun nieuwe materialen ophalen. Dat kan in ieder geval:
Donderdag 2 september van 18.45 tot 19.45
Vrijdag 3 september van 17.15 tot 18.15
Neem svp
alle materialen mee die je al in je bezit hebt (ook als ze niet vervangen
Lees verder
27-103.000 ballen hebben we deze zomer besteld. Dat is bijna 2 ballen (en dus 3 Euro) per lid. Dat moet toch voldoende zijn om een jaar te trainen, zou je denken.
Maar helaas: Als het in dit tempo doorgaat zijn we er voor de winterstop doorheen.
En dan? Geen idee, eerlijk gezegd want er is geen geld om nog eens 3.000 ballen aan te schaffen.
Lees verder
3-9
Op woensdag
4 september van 14.30 tot 19.00 uur en op donderdag 5 september van 20.00 tot
21.30 uur is er gelegenheid om strafcornermaskers in te leveren en op te halen. Dit
kan bij de wedstrijdtafel.
Lees verder
10-9
Op woensdag 12 september is er van 19.30 tot 20.00 uur weer gelegenheid om
de oranje cornermaskers van de club in te leveren of op te halen. Dit zal plaatsvinden
in het clubhuis bij de wedstrijdtafel.
Lees verder
1-11Maandag 27 oktober heeft Sarah van Driel (MD2) haar strafcorner masker
achter het doel op veld 6 laten liggen.
Lees verder
26-5
Beste keepers(sters) en teams,
Het einde van het seizoen is genaderd, en wij als materiaalcommissie gaan aan het werk om voor volgende seizoen alle teams weer te voorzien van een goede set keepers(sters) materialen. Hiervoor hebben we alle materialen weer retour nodig.
Wanneer kunt u de materialen inleveren:
- woensdag 11 juni van 18.00 uur tot 21.00 uur
Lees verder
28-4
Beste Vaste Keepers en Keepsters.
Op woensdag 7 mei a.s. kunnen jullie van 18.00 uur tot 21.00 uur langskomen om jullie materialen te laten controleren. Het is een verplichte controle!!!!!
Dus tot woensdag.
Met vriendelijke groet,
Materiaalcommissie
Lees verder
26-6Beste teambegeleiders,
Als materiaalcommissie willen wij graag starten met de voorbereidingen voor seizoen 2012-2013. Hiervoor hebben wij alle materialen nodig, dus graag de materialen inleveren.
En dit kan op:
- woensdag 27 juni van 18.00 uur tot 20.00 uur
- vrijdag van 18.00 uur tot 20.00 uur
Lees verder
16-4
Beste Keepsters en Keepers,
Laatste kans!
We hebben nog 2 keer materiaalcontrole.
Wanneer:
Woensdag 18 april en donderdag 19 april
Tijdstip:
Vanaf 18.30 uur tot 20.30 uur
Wie:
Alle vast keepsters en keepers
Ook kan je je materialen laten repareren, Bram zal er ook weer zijn.
Het is belangrijk dat IEDEREEN komt, omdat wij
Lees verder
Nog geen verslagen. | |
Alle verslagen |
11-2 | 'Nieuwjaarsborrel' icm met veilin... |
13-2 | Trainersbijeenkomst |
15-2 | Overleg Gemeente-Aquaco-SeaHoc |
22-2 | Trainersbijeenkomst JJ |
Nog geen verslagen. | |
Alle verslagen |
Adres
Sportpark Klein Brandt,
1312JW Almere
036 533 0031
[email protected]
Postadres
Postbus 1055,
1300BB Almere
Bank gegevens
IBAN : NL36 ABNA 0459563408
BIC : ABNANL2A
Bank contributie
IBAN: NL75 ABNA 0576472247
BIC: ABNANL2A